Թարգմանչական աշխատանք|լրացուցիչ

Եթե ​​դուք ուրվագծել եք և ունեք միայն ձեր անձնական նպատակները, դա այնպիսի լարվածություն է, որ ձեր գիտակցությունը շատ նեղանում է, և դուք փակվում եք: Երբեմն պարզապես պետք է թույլ տաս, որ գոյությունը տանի քեզ:

Ահա մի պատմություն ավտոբուսով ճանապարհորդող մի պառավ կնոջ մասին: Նա շատ անհանգիստ էր, դողում էր և անընդհատ հարցնում էր վարորդին, թե դա ինչ կանգառ է:

Կողքին նստած անծանոթն ասաց.

— Մի անհանգստացեք: Վարորդը կհայտարարի կանգառի մասին, և եթե դուք այդքան անհանգստանաք, ես կզանգահարեմ վարորդին: Կարող եք ասել նրան, թե որտեղից եք ուզում դուրս գալ, և նա կարող է դա հաշվի առնել: Հանգստացեք

Նա զանգահարեց վարորդին, և կինը ասաց

— Հիշեք, խնդրում եմ: Ես չեմ ուզում բաց թողնել իմ կանգառը: Ես անպայման այնտեղ պետք է գնամ:

— Լավ, ես ինքս դա հաշվի կառնեմ: Անգամ առանց ձեր նշման, ես կանվանեմ այն, բայց ես պետք է գրառում կատարեմ դրա մասին, և հատկապես ձեզ համար ես ձեզ կասեմ, թե երբ կլինի ձեր կանգառը: Մի անհանգստացիր. Հիմա ասա ինձ, ո՞րն է այս կանգառը, որտե՞ղ ես ուզում իջնել: — պատասխանեց վարորդը:

Կինը քրտնում էր, ցնցվում էր և շատ լարված էր: Հիմա նա նույնիսկ չէր կարող հիշել, թե ուր է ուզում գնալ:

Վերջապես նա ասաց.

— Օ, շնորհակալություն: Պարզապես հիշեք, ես պետք է իջնեմ ավտոկայանում:

Ձեր գիտակցությունը նեղանում է, երբ լարված եք: Դուք դառնում եք փակ: Եվ այդպիսի լարվածության, այդպիսի անհանգստության մեջ ավելի ու ավելի է դժվարանում հիշել:

Եվ հետո, եթե սա այն ավտոկայանն է, որտեղ ավտոբուսը հաստատ կանգ է առնելու, և բոլորը իջնելու են, ինչու՞ պետք է անհանգստանաք: Ինչպե՞ս կարող եք վարել այն: Հանգստանալու ժամանակ; Դուք գիտեք, որ Գոյությունը միշտ շարժվում է ՝ հասնելով ամենաբարձր գագաթներին: Եվ դուք դրա մի մասն եք:

Ահա լուսավորության գաղտնիքը. Դա տեղի կունենա խորը հանգստի վիճակում:

Оставьте комментарий