Որտեղ ես ծնվել եմ, այնտեղ մարդիկ…

Որտեղ ես ծնվել եմ, այնտեղ մարդիկ շատ բարի են, հյուրասես, բոլորը-բոլորին ճանաչում օգնում են: Որտեղ որ ես եմ ապրում  այնտեղ երեխաներ համարյա չկան մենակ մի քանիսնեն՝ ես, իմ ընկեր Ալեկսը, և այլն: Ես համարյա դուրս  չեմ իչնում որովհետև շենքը  բակ չունի: Բայց երբ իչնում եմ ման գալու գնում եմ իմ ընկերոջ հետ՝ նա հավատարիմ է և միշտ կոգնի բժվար պահին, նա լավ զրուցակից է, խելացի, բայց մենք գնում ենք տարբեր  բպրոցներ:

  1. Դամոկլյան սուր- Ըստ հին հունական ավանդության՝ սրածայր սուր, որը ձիու մազից կախել էին Դամոկլեսի զլխավերեում Դիոնիսոս բռնակալի հրամանով: Դիոնիսոսը նրան նստեցրել էր իր տեղը ճոխ ընթրիքի ժամանակ: Երբ Դամոկլեսը սուրը տեսավ, լիքը բաժակը ձեռքից վայր ընկավ:
    2. փխբ. Վտանգ, որ ամեն վայրկյան սպառնում է մարդուն:
  2. Եկա, տեսա, հաղթեցի-մեկը գալիս է մի անծանոթ երկիր իր զօրքի հետ տեսնում է քաղաքը ու գրավում այն:
  3. Կռիվ հողմաղացների դեմ-ապարդյուն կռիվ, պայքար
  4. Յոթերորդ երկինք-դրախտ կամ աստվածների երկինք
  5. Օ՜ ժամանակներ, օ՜ բարքեր-լավ ժամանակներ
  6. Գառան մորթով գայլ-իբր անմեղ, բայց իրականում  մեղավոր